FAQ

Vind hier de voornaamste vragen en antwoorden!

Hoe beheer ik mijn saldo en mijn transacties?

Klik op de knop 'aanmelden' in het menu op deze website en log-in bij je respectievelijke school of bedrijf met je studentennummer/personeelsaccount en je zelf gekozen paswoord. Klik op "Mijn transacties" voor een detail van je verrichtingen.

Hoe betaal ik met mijn Ping.Ping kaart?

Om te betalen met je Ping.Ping kaart haal je je studenten- of personeelskaart over de RFID lezer om de betaalsessie te starten. Na de sessie wordt er onmiddellijk afgerekend.

Hoe laad ik mijn Ping.Ping kaart op?

Met je Bancontact-MisterCash-kaart aan de PinPoint automaat
Indien in je school of in je bedrijf een PinPoint is voorzien kan je via deze automaat je kaart opladen via Bancontact/Mister Cash. Het opgeladen geld is onmiddellijk beschikbaar op je Ping.Ping rekening, zonder administratiekosten.


Online via www.pingping.be
Je logt aan op www.pingping.be, selecteert je school of bedrijf en je maakt een wachtwoord aan. Surf naar de site en klik dan op de knop "Wachtwoord vergeten" en vul je studentennummer/personeelsnummer in. Je ontvangt een mail met een unieke link om je wachtwoord aan te maken. Ga vervolgens terug naar de website en log in met je studentennummer/personeelsaccount en je zelf gekozen wachtwoord. Klik op de knop "Opwaarderen".


Met cash aan de CashPoint
Indien in je school of in je bedrijf een CashPoint is voorzien kan je via deze automaat je kaart opladen met cash. Het geld is onmiddellijk beschikbaar op je Ping.Ping rekening, zonder administratiekosten.

Ik wil graag een Ping.Ping kaart aanvragen!

Dat kan, je kan hiervoor terecht bij je school of bedrijf, zij zullen instaan voor de aanvraag van de kaart.

Ik ben mijn Ping.Ping kaart kwijt, wat nu?

Deactiveer je kaart onmiddellijk bij verlies van je kaart zodat niemand nog betalingen kan doen met je kaart.
Ga naar www.pingping.be en log in op je school of bedrijf, klik op de knop "kaart blokkeren" en volg de verdere stappen.
Een gedeactiveerde kaart kan NIET meer opnieuw geactiveerd worden om veiligheidsredenen. In dit geval moet je op het secretariaat van je school of bedrijf een nieuwe studentenkaart (met een nieuw nummer) laten aanmaken. Deze zal automatisch worden geactiveerd voor jouw account.

FAQ
keyboard_arrow_up
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x